بازگشت همه بسوی اوست

بنده حقیر در گذشت زنده یاد رضا روزبه را تازه فهمیدم...


..یادم هست در اخرین مکالمه اش با من بمن گفت


((حتمابرایم دعاکن))گفتم چشم ودیگر یادم رفت دعا


کنم....


رضا عزیز نمی دانم کجا هستی ولی ....هر چند دیربرایت

امروز دعا کردم .....روحش شاد و یادش گرامی




فوت ناگهانی رضا روزبه


                                                                                                                                   

سلام دوستان

دیشب متاسفانه با خبر شدم دوست عزیز و دوست داشتنی من و خیلی دیگر از همکلاسیها در اثر سانحه رانندگی دار فانی رو وداع گفتن.

رضا روزبه دوستی که همتون یادتونه با بامزگیهاش درس خوندناش و کمک کردناش به همه.

یاد و خاطرش گرامی

فاتحه ای نثار روح اون مرحوم و مادرش که همسفرش بوده و اونم فوت شده بفرستید.