بازگشت همه بسوی اوست
بنده حقیر در گذشت زنده یاد رضا روزبه را تازه فهمیدم...
..یادم هست در اخرین مکالمه اش با من بمن گفت
((حتمابرایم دعاکن))گفتم چشم ودیگر یادم رفت دعا
کنم....
رضا عزیز نمی دانم کجا هستی ولی ....هر چند دیربرایت
امروز دعا کردم .....روحش شاد و یادش گرامی
+ نوشته شده در دوشنبه نوزدهم آبان ۱۳۹۳ ساعت 18:40 توسط کریم پور
|